Palveluvaihtoehdot
Erityisesti aloitteleville yrityksille sekä pienyrityksille suunnattu neuvontapalvelu.
Konsultaatiota jakeluun ja logistiikan sähköisiin ratkaisuihin.
Lisäksi kokonaisvaltaista näkemystä pienyrityksen logistisiin toimintatapohin ja kehitysalueisiin.
1) KOHDISTETTU KONSULTAATIO
Tavoitteena ratkaista ongelma
Lähtökohtana asiakkaan liiketoiminnassaan itse tunnistama, alustavasti rajattu ongelma/kehityshaaste.
Yhteisessä alkupalaverissa kartoitamme tilanteen tarkemmin, kuulemme asiakasyrityksen toiminnasta ja kirkastamme näiden perusteella asiakkaan haasteen.
Tämän jälkeen ryhdymme selvitystyöhön ja tarvittaessa järjestämme mahdollisia jatkopalavereja.
Arvioimme asiakkaan toimintaympäristö huomioiden parhaat toimintavaihtoehdot.
Loppupalaverissa asiakas kuulee ratkaisu-/toimintasuosituksemme.
Ratkaisusuosituksesta riippuen saatamme myös itse pystyä tarjoamaan ratkaisun tai tukea ratkaisun käytännön toteutukseen.
2) LAAJA KONSULTAATIO
Tavoitteena tunnistaa ja priorisoida kehityskohteita
Katsaus asiakkaan logistisiin prosesseihin ja toimintatapoihin kokonaisuutena.
Tutustuminen asiakkaan liiketoimintaan tapahtuu palaverissä, jossa keskustelemme asiakkaan toiminnasta, mahdollisista ongelmista ja logistiikkahuolista. Halutessaan asiakas voi myös toimittaa meille tukimateriaalia.
Tämän jälkeen arvioimme kokonaisuutena toimintatapojen sujuvuutta, riskejä ja yhteensopivuutta.
Lopputuloksena asiakas saa yhteenvetopalaverissa tarve- ja prioriteettiperusteisen suosittelun kehitysalueista, joilla logistiikka saadaan paremmin tuottamaan lisäarvoa.
Kehitysalueisiin voidaan pureutua erikseen kohdistetun konsultaation palveluillamme.
3) LOGISTIIKKASTARTTI
Tavoitteena auttaa aloitteleva yritys logistiikan osalta toiminnasssaan alkuun
Alkupalaverissa yritys kertoo alkavasta liiketoiminnastaan ja sen logistisista tarpeista.
Tämän pohjalta me kehitämme palveluntarjoajia myöten ehdotuksen, kuinka yrityksen tarpeisiin saadaan toteutettua järkevät ratkaisut käytännössä.
Ehdotuksen lisäksi voimme auttaa käytännön toteutuksessa.
4) E-KONSULTAATIO JA SÄHKÖISET RATKAISUT
Tavoitteena päivittää asiakkaan logistiikan sähköinen puoli ajan tasalle
Kerromme toimintaasi soveltuvista mahdollisuuksista ja autamme toteuttamaan ne.